HOMECHARGE

Bestil serviceaftale

Hvis du har en Easee Home ladeboks og ønsker en serviceaftale med refusion fra Skat

Det får du

  • Refusion af el-afgift fra Skat med automatisk udbetaling via Nets Betalingsservice
  • Fejlservice og adgang til dansk support på din ladeboks
  • Vi er eksperter i Easee produkter


Service på højt niveau - hvor lang tid kan du undvære din ladeboks?

HomeCharge tilbyder to serviceaftaler: Service på adressen og Ombytningsservice.


Ved Service på adressen kommer der en tekniker senest næste arbejdsdag på din adresse, hvis vi ikke kan fejlafhjælpe via telefonen. Teknikeren løser fejlen eller opsætter ny ladeboks på adressen.


Ved Ombytningsservice sender vi efter fejlsøgning på telefon en ny ladeboks til dig og du sender din defekte ladeboks til os. Er der fejl der kræver det et teknikerbesøg, sender tekniker til din adresse for udskiftning.


Serviceaftalen følger ladeboksen, så har du flere el-biler, betaler du naturligvis kun ét abonnement. 


Krav

  • El- og ladeboksinstallation skal være udført af autoriseret el-installatør
  • Ladeboksen skal være fuldt funktionsdygtig og være under to år gammel
  • Der skal være fuld tilgængelig mobil- eller wifi-dækning, så ladeboksen kan fjern-serviceres
  • HomeCharge skal sættes som "ejer" af ladeboksen hos Easee. Dette er nødvendigt for service samt online aflæsning af strømforbrug. Du ejer stadig ladeboksen - "ejer" er alene en systembetegnelse. 
  • Der udbetales refusion af el-afgift fra Skat fra aftalestart (ikke bagudrettet)
  • Betaler du ikke fuld afgift af din strøm, f.eks. ved solceller, varmepumper, kan du ikke få refusion af elafgift
  • Service dækker alene ladeboksen - ikke selve el-installationen. Fejl i el-installationen dækkes ikke.
  • Tilbydes på brofaste øer.


Normalt aktiveres serviceaftalen indenfor 24 timer på hverdage efter bestilling.

Fill out my online form.