Det får du
Service på højt niveau - hvor lang tid kan du undvære din ladeboks?
HomeCharge tilbyder to serviceaftaler: Service på adressen og Ombytningsservice.
Ved Service på adressen kommer der en tekniker senest næste arbejdsdag på din adresse, hvis vi ikke kan fejlafhjælpe via telefonen. Teknikeren løser fejlen eller opsætter ny ladeboks på adressen.
Ved Ombytningsservice sender vi efter fejlsøgning på telefon en ny ladeboks til dig og du sender din defekte ladeboks til os. Er der fejl der kræver det et teknikerbesøg, sender tekniker til din adresse for udskiftning.
Serviceaftalen følger ladeboksen, så har du flere el-biler, betaler du naturligvis kun ét abonnement.
Krav
Normalt aktiveres serviceaftalen indenfor 24 timer på hverdage efter bestilling.
HomeCharge A/S
Teglholmsgade 1
2450 København SV
CVR 41427442
DKTV A/S
Kun spørgsmål til bestilt installation:
Mandag-torsdag: 8:00 - 16:00
Fredag 8:00 - 15:00
Se kontaktinformation her