HOMECHARGE

Bestil serviceaftale

Hvis du har en Easee Home ladeboks og ønsker en serviceaftale med refusion fra Skat

Det får du

  • Fuld refusion af el-afgift (pt. 1,12 kr./kWh) med automatisk udbetaling via Nets Betalingsservice
  • Adgang til dansk support på din ladeboks
  • Ingen bindinger
  • Vi er eksperter i Easee produkter


Service på højt niveau - hvor lang tid kan du undvære din ladeboks?

HomeCharge tilbyder to serviceaftaler: Service på adressen og Ombytningsservice.


Ved Service på adressen kommer der en tekniker senest næste arbejdsdag på din adresse, hvis vi ikke kan fejlafhjælpe via telefonen. Teknikeren løser fejlen eller opsætter ny ladeboks på adressen.


Ved Ombytningsservice sender vi efter fejlsøgning på telefon en ny ladeboks til dig og du sender din defekte ladeboks til os. Er der fejl der kræver det et teknikerbesøg, sender tekniker til din adresse for udskiftning.


Serviceaftalen følger ladeboksen, så har du flere el-biler, betaler du naturligvis kun ét abonnement. 


Krav

  • El- og ladeboksinstallation skal være udført af autoriseret el-installatør
  • Ladeboksen skal være fuldt funktionsdygtig
  • Der skal være tilgængelig mobil- eller wifi-dækning, så ladeboksen kan fjern-serviceres
  • HomeCharge skal sættes som "ejer" af ladeboksen hos Easee. Dette er nødvendigt for service samt online aflæsning af strømforbrug. Du ejer stadig ladeboksen - "ejer" er alene en systembetegnelse. 
  • Der udbetales refusion af el-afgift fra aftalestart (ikke bagudrettet)
  • Betaler du ikke fuld afgift af din strøm, f.eks. ved solceller, varmepumper, kan du ikke få refusion af elafgift
  • Service dækker alene ladeboksen - ikke selve el-installationen. Fejlårsagen i el-installationen dækkes ikke.
  • Tilbydes på brofaste øer.


Normalt aktiveres serviceaftalen indenfor 24 timer på hverdage efter bestilling.

Fill out my online form.