HOMECHARGE

Bestil serviceaftale til Easee ladeboks

Hvis du har en Easee Home ladeboks og ønsker en serviceaftale med refusion fra Skat

Det får du

  • Fuld refusion af el-afgift (pt. 1,12 kr./kWh) med automatisk udbetaling via Nets Betalingsservice
  • Serviceaftale med enten ombytningsservice eller service på din adresse
  • Adgang til support på din ladeboks
  • Ingen bindinger
  • Vi er eksperter i Easee produkter


Service på højt niveau

Ved ombytningsservice sender du din defekte ladeboks til os efter fejlsøgning pr. telefon, og du får ny boks tilsendt. Er der fejl på den intelligente bagplade, kræver det et teknikerbesøg, og vi sende tekniker til din adresse for udskiftning.


Ved service på adressen kommer der en tekniker senest næste arbejdsdag på installationsadressen, hvis vi ikke kan fejlafhjælpe via telefonen. Det er enkelt for dig, og det skaber tryghed.


Serviceaftalen følger ladeboksen, så har du flere el-biler, betaler du kun ét abonnement. 


Krav

  • El- og ladeboksinstallation skal være udført af autoriseret el-installatør
  • Ladeboksen skal være fuldt funktionsdygtig
  • HomeCharge skal sættes som "ejer" af ladeboksen hos Easee. Dette er nødvendigt for service samt online aflæsning af strømforbrug. Du ejer stadig ladeboksen - "ejer" er alene en systembetegnelse.  
  • Der gives refusion af el-afgift fra aftalestart (ikke bagudrettet)
  • Betaler du ikke fuld afgift af din strøm, f.eks. ved solceller, varmepumper, kan du ikke få refusion af elafgift jf. regler fra SKAT
  • Service dækker alene ladeboksen - ikke selve el-installationen. Fejlårsagen i el-installationen dækkes ikke.
  • Tilbydes på brofaste øer.


Normalt aktiveres serviceaftalen indenfor 24 timer på hverdage efter bestilling.

Fill out my online form.