Vores service- og supportaftale
HomeCharge er anerkendt for et højt og kvalificeret serviceniveau med hurtige svartider. Service er nemlig ikke bare service. Vi er eksperter i ladebokse, da vi ikke arbejder med andet, og det giver dig tryghed for, at du kan få opladet din el-bil og få din hverdag til at hænge sammen.
Serviceaftalen følger ladeboksen, så har du flere el-biler, betaler du naturligvis kun ét abonnement.
Fordele
- Erfarne supportere
- Diagnosticering via fjernadgang og support for hurtig fejlafhjælpning
- Kræver reparationen service på adressen, sker det indenfor 2 arbejdsdage
- HomeCharge app er inkluderet og med adgang til +225.000 ladestandere i hele Europa
- Automatisk opdatering med nye funktioner i HomeCharge App
- Ingen skjulte gebyrer ─ heller ikke hvis hele din enhed skal ombyttes
- Refusion af el-afgift efter gældende regler/takster
- Sikker fuldautomatisk udbetaling via Betalingsservice
- Automatisk læsning af kWh forbrug
Tilbagebetaling af el-afgift (Refusionsordning til år 2031)
Du betaler strøm til dit elselskab. Vi søger tilbagebetaling af el-afgift efter gældende regler og takster fra Skat til dig.Tilbagebetaling forudsætter, at du betaler fuld afgift af din strøm.
Krav
- El- og ladeboksinstallation skal være udført af autoriseret el-installatør
- Ladeboksen skal være fuldt funktionsdygtig, fuldt installeret/konfigureret/opsat og være under to år gammel. Ved manglende konfiguration af ladeboks opkræves oprettelsesgebyr på 299 kr.
- Der skal være fuld tilgængelig mobil- eller wifi-dækning, så ladeboksen kan fjern-serviceres
- HomeCharge skal sættes som "ejer" af ladeboksen hos Easee. Dette er nødvendigt for service samt online aflæsning af strømforbrug. Du ejer stadig ladeboksen - "ejer" er alene en systembetegnelse.
- Der udbetales refusion af el-afgift efter gældende regler fra Skat fra aftalestart (ikke bagudrettet)
- Betaler du ikke fuld afgift af din strøm, f.eks. ved solceller, varmepumper, kan du ikke få refusion af elafgift
- Service dækker alene ladeboksen - ikke selve el-installationen. Fejl i el-installationen dækkes ikke af aftalen.
- Tilbydes på brofaste øer
Normalt aktiveres serviceaftalen indenfor 24 timer på hverdage efter bestilling.