Bestil serviceaftale til Easee med refusion af elafgift

Har du en Easee ladeboks og ønsker en serviceaftale med refusion?

Det får du

  • Refusion af el-afgift fra Skat efter gældende regler med automatisk udbetaling via Nets Betalingsservice
  • Fejlservice og adgang til dansk support på din ladeboks
  • Vi er eksperter i Easee ladebokse/ladestandere

Service på højt niveau - hvor lang tid kan du undvære din ladeboks?

HomeCharge er anerkendt for et højt og kvalificeret serviceniveau med hurtige svartider. Service er nemlig ikke bare service. Vi er eksperter i ladebokse og ladeløsninger - vi ikke arbejder med andet, og det giver dig tryghed for, at du kan få opladet din el-bil og få din hverdag til at hænge sammen.

Service- support og refusion af elafgiftsaftalen følger ladeboksen, så har du flere el-biler, betaler du naturligvis kun ét abonnement.


Fordele

  • Erfarne supportere med dyb indsigt i intelligente ladeløsninger

  • Diagnosticering via fjernadgang og support for hurtig fejlafhjælpning på din ladeboks

  • Kræver reparationen service på adressen, sker det indenfor 2 arbejdsdage

  • HomeCharge app er inkluderet og giver adgang til +300.000 ladestandere i hele Europa

  • Automatisk opdatering med nye funktioner i HomeCharge App

  • Ingen skjulte gebyrer ─ heller ikke hvis hele din enhed skal ombyttes

  • Refusion af el-afgift efter gældende regler/takster

  • Sikker fuldautomatisk udbetaling via Betalingsservice

  • Automatisk læsning af kWh forbrug


Tilbagebetaling af el-afgift (Refusionsordning til år 2031)

Du betaler for strømmen til dit elselskab inklusiv el-afgift. Vi søger tilbagebetaling af el-afgift efter gældende regler og takster fra Skat til dig. Tilbagebetaling forudsætter, at du betaler fuld afgift af din strøm.


Krav

  • El- og ladeboksinstallation skal være udført af autoriseret el-installatør
  • Ladeboksen skal være fuldt funktionsdygtig, fuldt installeret/konfigureret/opsat og være under to år gammel. Ved manglende konfiguration af ladeboks opkræves oprettelsesgebyr på 299 kr.
  • Der skal være fuld tilgængelig mobil- eller wifi-dækning, så ladeboksen kan fjern-serviceres
  • Ladeboksen skal altid være tilsluttet aktiv strømkilde
  • HomeCharge skal sættes som "ejer" af ladeboksen hos Easee. Dette er nødvendigt for service samt online aflæsning af strømforbrug, samt sikre at brugerprofilen ikke slettes. Du ejer stadig ladeboksen - "ejer" er alene en systembetegnelse. 
  • Der udbetales refusion af el-afgift efter gældende regler fra Skat fra aftalestart (ikke bagudrettet)
  • Det er en overtrædelses af loven at anmode om refusion af el-afgift hos flere ladeoperatører samtidig
  • Betaler du ikke fuld afgift af din strøm, f.eks. ved solceller, varmepumper, kan du ikke få refusion af elafgift
  • Service dækker alene ladeboksen - ikke selve el-installationen. Fejl i el-installationen dækkes ikke af aftalen.
  • Service tilbydes kun på brofaste øer
Fill out my online form.