Bestil serviceaftale til Easee med refusion af elafgift
Har du en Easee ladeboks og ønsker en serviceaftale med refusion?
Det får du
- Refusion af el-afgift fra Skat efter gældende regler med automatisk udbetaling via Nets Betalingsservice
- Fejlservice og adgang til dansk support på din ladeboks
- Vi er eksperter i Easee ladebokse/ladestandere
Service på højt niveau - hvor lang tid kan du undvære din ladeboks?
HomeCharge er anerkendt for et højt og kvalificeret serviceniveau med hurtige svartider. Service er nemlig ikke bare service. Vi er eksperter i ladebokse og ladeløsninger - vi ikke arbejder med andet, og det giver dig tryghed for, at du kan få opladet din el-bil og få din hverdag til at hænge sammen.
Service- support og refusion af elafgiftsaftalen følger ladeboksen, så har du flere el-biler, betaler du naturligvis kun ét abonnement.
Fordele
-
Erfarne supportere med dyb indsigt i intelligente ladeløsninger
-
Diagnosticering via fjernadgang og support for hurtig fejlafhjælpning på din ladeboks
-
Kræver reparationen service på adressen, sker det indenfor 2 arbejdsdage
-
HomeCharge app er inkluderet og giver adgang til +300.000 ladestandere i hele Europa
-
Automatisk opdatering med nye funktioner i HomeCharge App
-
Ingen skjulte gebyrer ─ heller ikke hvis hele din enhed skal ombyttes
-
Refusion af el-afgift efter gældende regler/takster
-
Sikker fuldautomatisk udbetaling via Betalingsservice
-
Automatisk læsning af kWh forbrug
Tilbagebetaling af el-afgift (Refusionsordning til år 2031)
Du betaler for strømmen til dit elselskab inklusiv el-afgift. Vi søger tilbagebetaling af el-afgift efter gældende regler og takster fra Skat til dig. Tilbagebetaling forudsætter, at du betaler fuld afgift af din strøm.
Krav
- El- og ladeboksinstallation skal være udført af autoriseret el-installatør
- Ladeboksen skal være fuldt funktionsdygtig, fuldt installeret/konfigureret/opsat og være under to år gammel. Ved manglende konfiguration af ladeboks opkræves oprettelsesgebyr på 299 kr.
- Der skal være fuld tilgængelig mobil- eller wifi-dækning, så ladeboksen kan fjern-serviceres
- Ladeboksen skal altid være tilsluttet aktiv strømkilde
- HomeCharge skal sættes som "ejer" af ladeboksen hos Easee. Dette er nødvendigt for service samt online aflæsning af strømforbrug, samt sikre at brugerprofilen ikke slettes. Du ejer stadig ladeboksen - "ejer" er alene en systembetegnelse.
- Der udbetales refusion af el-afgift efter gældende regler fra Skat fra aftalestart (ikke bagudrettet)
- Det er en overtrædelses af loven at anmode om refusion af el-afgift hos flere ladeoperatører samtidig
- Betaler du ikke fuld afgift af din strøm, f.eks. ved solceller, varmepumper, kan du ikke få refusion af elafgift
- Service dækker alene ladeboksen - ikke selve el-installationen. Fejl i el-installationen dækkes ikke af aftalen.
- Service tilbydes kun på brofaste øer