HOMECHARGE

Kontakt

Indtast dit spørgsmål og dine kontaktoplysninger, så vender vi tilbage med svar hurtigst muligt.

 
 
 
Telefon (indenfor 24 timer indenfor alm. arbejdstid)
E-mail (hurtigst)
 
 
 

Ofte stillede spørgsmål


Vi tilbyder i kraft vores vores tætte samarbejde med DKTV en af markedets hurtigste leveringstider på 1-3 uger afhængig af evt. ekstra arbejde og geografisk placering.


Hvis du er usikker på, om standard installation dækker dit behov, så kan du modtage et tilbud fra vores installatør på ekstra arbejdet. For at få et tilbud så skal du lægge en bestilling på vores hjemmeside. Du kan eventuelt tilføje en beskrivelse af din installation i bemærkningsfeltet på bestillingsformularen.

Du vil herefter følge vores normale ordreprocess, og vores installatør vil kontakte dig for dialog om din installation og komme med et prisoverslag på eventuelt ekstraarbejde ud over standard installationen.

Hvis du ønsker at tage imod tilbuddet, så skal du aftale et installationstidspunkt med installatøren - det gør de fleste. Hvis tilbudet ikke er som forventet, så kan bruge din 14 dages fortrydelsesret. Hvis du har modtaget tilbud fra installatøren, så forlænges fortrydelsesretten med 14 dage fra det tidspunkt, som installatøren har afsendt tilbudet til dig.


En gennemsnitlig bilist i Danmark kører 16.000 km./året eller 46 km./dag. Langt de fleste primært vil oplade hjemme og kun sjældent ude. Prisen for en gennemsnitlig bilist er ca. 300 kr./md. ved en medium størrelse bil. Se hvad det koster dig pr. måned med HomeCharge her

En gennensnitlig bilist sparer op til 5.000 kr. om året ift. fastprisabonnement.

Det er enkelt og nemt at lade ude med HomeCharge. Der er fuld fleksibilitet til at vælge den løsning, der er bedst for dig. Hos HomeCharge har du med Plugsurfing adgang til at lade på alle ladestandere i Danmark og Europa. Du betaler prisen på standeren og kun for forbruget.


For at fremme antallet af elbiler i Danmark har der gennem flere år været en refusionsordning for elafgift fra Skat. For at kunne modtage refusion er det ejendomsretlige ejerforhold til ladeboksen ikke afgørende for muligheden for godtgørelse af elafgift i forbindelse med opladning af elbiler. Det afgørende er derimod, at ladeboksen drives for den momsregistrerede virksomheds regning og risiko, og at virksomheden opfylder kravet om at være involveret i driften af ladestanderen. HomeCharge har via abonnement, support og serviceaftale på ladeboksen. Se mere hos Skat her

Ordningen er foreløbig gældende til udgangen af 2030. Bemærk, at el-måleren skal være inden i ladeboksen, og der accepteres ikke selvstændige bimålere. Easee ladeboks har naturligvis indbygget måler og aflæses automatisk via 4G eller Wifi.

HomeCharge tilbyder en fuldautomatisk udbetaling af refusion af el-afgift via Betalingsservice. Du kan altid følge dit forbrug i Easee App.


Hos HomeCharge får du en fuldautomatisk løsning til tilbagebetalingen, hvor vi bruger det anerkendte Nets Betalingsservice, som alle kender fra hverdagen. Vi opgør dit strømforbrug i ladeboksen (kWh) forbrug 2 gange om året pr. 30. juni og pr. 31. december. Vi spammer ikke vores kunder, så vi udsender ikke forbrugsoverblik, da du altid enkelt kan se dit forbrug i Easee App

HomeCharge udbetaler altid gældende refusionssats fra Skat, så du altid ved, hvad du får tilbage.

Tilbagebetaling af elafgift fra Skat er en fuldautomatisk del af begge typer serviceaftaler og ordningen løber foreløbig til og med år 2030.


HomeCharge tilbyder service og support på højt niveau, da opladning af din bil er helt afgørende for din hverdag. Vi er eneste Easee partner for Danmark og har dyb indsigt i Easee produkterne, da vi alene forhandler Easee produkter. Vores serviceaftale følger ladeboksen, så har du flere el-biler, betaler du naturligvis kun ét abonnement. Har du flere ladebokse så gives der rabat abonnementet på de ekstra ladebokse.

Vores abonnementer er tydelige, så du præcis ved, hvad der har inkluderet.

Ombytningsservice. Vi sender efter fejlsøgning via telefon en ny ladeboks til dig (HomeCharge betaler forsendelsesomkostninger). Du ombytter og returnerer din defekte ladeboks. Er der fejl på den intelligente bagplade, så kræver det altid et teknikerbesøg, og vi sender en tekniker til din adresse for udskiftning.

Service på adressen. Hvis vi ikke kan fejlafhjælpe via telefonen, så sender vi en tekniker til din adresse senest næste arbejdsdag. Det er nemt for dig og skaber tryghed i hverdagen - særligt hvis du er afhængig af at kunne oplade din bil.

Hvis du allerede har en Easee ladeboks i forvejen og ønsker at HomeCharge, så kan du tilmelde dig her