HOMECHARGE

Kontakt

Før du kontakter os, så læs gerne ofte stillede spørgsmål nedenfor, så du kan få hurtigt svar.


Fejlmelding af ladeboks skal ske her.

Ofte stillede spørgsmål


Vi tilbyder i kraft af vores tætte samarbejde med DKTV en af markedets hurtigste leveringstider på 1-3 uger afhængig af evt. ekstra arbejde og geografisk placering.


Hvis du er usikker på, om standard installation dækker dit behov, så kan du modtage et tilbud fra vores installatør på ekstra arbejdet. For at få et tilbud så skal du lægge en bestilling på vores hjemmeside. Du kan eventuelt tilføje en beskrivelse af din installation i bemærkningsfeltet på bestillingsformularen.

Du vil herefter følge vores normale ordreprocess, og vores installatør vil kontakte dig for dialog om din installation og komme med et prisoverslag på eventuelt ekstraarbejde ud over standard installationen.

Hvis du ønsker at tage imod tilbuddet, så skal du aftale et installationstidspunkt med installatøren - det gør de fleste. Hvis tilbudet ikke er som forventet, så kan bruge din 14 dages fortrydelsesret. Hvis du har modtaget tilbud fra installatøren, så forlænges fortrydelsesretten med 14 dage fra det tidspunkt, som installatøren har afsendt tilbudet til dig. Gravning koster et opstartsgebyr på 2.250 kr. plus minimum 185 kr./meter. Graveprisen pr. meter afhængig af belægning og reetablering.


Ja, du har 14 dages fortrydelsesret på både webshop og installationsbestilling. Hvis din installation kræver ekstra arbejde udover standard installation, så har du 14 dages fortrydelsesret fra den dato, hvor installatøren sender tilbuddet.


For at fremme antallet af elbiler i Danmark har der gennem flere år været en refusionsordning for elafgift fra Skat. For at kunne modtage refusion er det ejendomsretlige ejerforhold til ladeboksen ikke afgørende for muligheden for godtgørelse af elafgift i forbindelse med opladning af elbiler. Det afgørende er derimod, at ladeboksen drives for den momsregistrerede virksomheds regning og risiko, og at virksomheden opfylder kravet om at være involveret i driften af ladestanderen. HomeCharge har via abonnement, support og serviceaftale på ladeboksen. Se mere hos Skat her

Ordningen er foreløbig gældende til udgangen af 2030. Bemærk, at el-måleren skal være inden i ladeboksen, og der accepteres ikke selvstændige bimålere. Easee ladeboks har naturligvis indbygget måler og aflæses automatisk via 4G eller Wifi.

Hos HomeCharge får du en fuldautomatisk løsning til tilbagebetalingen, hvor vi bruger det anerkendte Nets Betalingsservice, som alle kender fra hverdagen. Vi opgør dit strømforbrug i ladeboksen (kWh) forbrug 2 gange om året pr. 30. juni og pr. 31. december. Vi spammer ikke vores kunder, så vi udsender ikke forbrugsoverblik, da du altid enkelt kan se dit forbrug i Easee App eller i Easee Cloud. Se på siden Refusion, hvordan du henter dit detaljeret forbrug i Easee Cloud

HomeCharge udbetaler altid gældende refusionssats fra Skat, så du altid ved, hvad du får tilbage.

Folketinget har vedtaget, at der i perioden fra 1. januar til 30. juni 2023 ikke er el-afgift. Det betyder, at serviceabonnementer er reduceret i perioden, da der ikke sker håndtering af refusion af el-afgift.


HomeCharge tilbyder service og support på højt niveau, da opladning af din bil er helt afgørende for din hverdag. Vi er eneste Easee partner for Danmark og har dyb indsigt i Easee produkterne, da vi alene forhandler Easee produkter. Vores serviceaftale følger ladeboksen, så har du flere el-biler, betaler du naturligvis kun ét abonnement. Har du flere ladebokse så gives der rabat abonnementet på de ekstra ladebokse.

Vores abonnementer er tydelige, så du præcis ved, hvad der har inkluderet.

Ombytningsservice. Vi sender efter fejlsøgning via telefon en ny ladeboks til dig (HomeCharge betaler forsendelsesomkostninger). Du ombytter og returnerer din defekte ladeboks. Er der fejl på den intelligente bagplade, så kræver det altid et teknikerbesøg, og vi sender en tekniker til din adresse for udskiftning.

Service på adressen. Hvis vi ikke kan fejlafhjælpe via telefonen, så sender vi en tekniker til din adresse senest næste arbejdsdag. Det er nemt for dig og skaber tryghed i hverdagen - særligt hvis du er afhængig af at kunne oplade din bil.

Hvis du allerede har en Easee ladeboks i forvejen og ønsker at HomeCharge, så kan du tilmelde dig her

Ønsker du at opgradere din serviceaftale, så der kommer en tekniker på din adresse ved fejl, som ikke kan løses remote. Du får dermed tryghed for, at din ladeboks hurtigt kommer i drift igen.

Kontakt os ved at skrive til info@homecharge.dk og anmode en on-site serviceaftale. Bemærk at aftalen kun kan leveres på brofaste øer.


Overvejer du at opsige din serviceaftale, vær opmærksom på at en service- og supportabonnementet er din garanti for en velfungerende ladeboks i hverdagen.

· Du skal selv betale for service af din ladeboks. Ladeboksen er måske stadig omfattet af reklamationsret, men du skal selv dække elektriker til nedtagning samt stå for forsendelse.

· Har du problemer med din ladeboks, så har du ikke adgang til udvidet service og support, men almindelig reklamationsret

· Hvis din ladeboks er mere end 2 år gammel, så kan vi ikke gentegne serviceaftalen

HomeCharge er årets Easee partner i Europa, fordi vi er eksperter i Easee og leverer et højt niveau af service og support til vores kunder. Vi ved, at opladning af sin bil er vigtig for at få hverdagen til at fungere.

Opsigelse af aftale kan ske her

Kontakt os

Indtast dit spørgsmål og dine kontaktoplysninger, så vender vi tilbage med svar hurtigst muligt. Fejlmelding af ladeboks skal ske her

 
 
 
 
E-mail (hurtigst)
Telefon (indenfor 24 timer indenfor alm. arbejdstid)