Skal jeg have en serviceaftale?

HomeCharge er anerkendt for et højt og kvalificeret serviceniveau med hurtige svartider. Service er nemlig ikke bare service. Vi er eksperter i ladebokse, da vi ikke arbejder med andet, og det giver dig tryghed for, at du kan få opladet din el-bil og få din hverdag til at hænge sammen.

Serviceaftalen følger altid ladeboksen, så har du flere el-biler, betaler du naturligvis kun ét abonnement.

Fordele

  • Erfarne supportere med indsigt i Easee og Zaptec produkter
  • Diagnosticering via fjernadgang og support for hurtig fejlafhjælpning
  • Kræver reparationen service på adressen, sker det indenfor 2 arbejdsdage
  • HomeCharge app er inkluderet og med adgang til +300.000 ladestandere i hele Europa
  • Automatisk opdatering med nye funktioner i HomeCharge App
  • Ingen skjulte gebyrer ─ heller ikke hvis hele din enhed skal ombyttes
  • Refusion af el-afgift efter gældende regler/takster
  • Sikker fuldautomatisk udbetaling via Betalingsservice
  • Automatisk læsning af kWh forbrug

Tilbagebetaling af el-afgift (Refusionsordning til år 2031)

Du betaler strøm til dit elselskab. Vi søger tilbagebetaling af el-afgift efter gældende regler og takster fra Skat til dig. Tilbagebetaling forudsætter, at du betaler fuld afgift af din strøm.

Kan man fravælge serviceabonnement?

Ja det kan du godt, men serviceabonnementet er din sikkerhed for en tryg hverdag med adgang til service og support - også selvom du har varmepumpe eller solceller. De færreste kan undvære opladning af el-bil. Med serviceabonnement medfølger HomeCharge app, som scorer højt i anmeldelser. Så kan du både lade ude og hjemme og meget mere. Du skal anvende Easee app til opladning ved fravalg af serviceabonnement.

 

Tilbage til blog

Video med installationsvejledning til Zaptec Go