Kontakt os

 

Få hurtige svar

Udforsk vores omfattende Vidensbase eller AI Bot, eller dyk ned i vores instruktionsvideoer for hurtige og letforståelige løsninger. Disse værktøjer er skabt til at give dig de svar, du behøver, med det samme.

Har du spørgsmål, der kræver personlig assistance, eller hvis du foretrækker direkte kontakt til os, tøv ikke med at nå ud.

Vores team af eksperter er altid klar til at hjælpe dig via live chat, e-mail eller telefon. Vi er her for at sikre, at du får den hjælp, du behøver, når du har brug for det.

Vi har ikke et telefonnummer, som du kan ringe på, men vi ringer hurtigt igen. Brug vores AI bot, FAQ eller hjælpesider til få svar 24 timer i døgnet. Brug vores kontaktformular, hvis vi skal kontakte dig, så skal du ikke vente i telefonkø.

  • Hjælp til HomeCharge ladeløsning

    Få hjælp til daglig brug af HomeCharge ladeløsning.

    Få hjælp her 
  • Opladning og valg af ladeløsning

    Lær mere og få svar på almindelige spørgsmål om generel opladningeaf elbil og valg af ladeløsning samt tjekliste til køb af ladeløsning.

    Læs mere her 
  • Elbiler

    Kan jeg oplade uden abonnement? Kan jeg lade med mormorstik? Har hybrid-bil skal jeg have en oplader?

    Læs mere her 
  • El

    Hvor meget strøm bruger en elbil? Elpriser i minus? Hvad består elprisen af?

    Læs mere her 

Genveje til hjælp

Spørg vores Bot 24 timer i døgnet

HomeCharge AI Bot kan svare på de fleste spørgsmål om ladeløsninger.

Vær specifik i dine spørgsmål - jo bedre svar får du.

Kontakt os

Når du kontakter os, så svarer vi hurtigt indenfor normal arbejdstid. Vi svarer allerhurtigst på mail og normalt indenfor 24 timer, men vi kan også ringe dig op. Langt de fleste henvendelser bliver besvaret indenfor få timer.

Bemærk at nedenstående formular ikke kan anvendes til fejlmelding eller support af ladeløsning. Klik her for at gå til fejlmelding og support.

Fill out my online form.