Problemer med login til HomeCharge app?
At logge ind på HomeCharge app kan ske på to måder - via din e-mailadresse eller mobiltelefonnummer, afhængigt af, hvordan din brugerprofil blev oprettet. Hvis du er ny installation kunde hos os, vil din profil automatisk inkludere begge oplysninger. Selvoprettede profiler kan være begrænset til enten det ene eller det andet.
Modtager ikke mail ved nulstilling af kodeord?
Hvis du ikke modtager en mail efter anmodning om nulstilling af kodeord, tjek da dit spamfilter, eller overvej, om din mailudbyders sikkerhedsopsætninger blokerer mailen. Nogle virksomheders sikkerhedsfilter kan forhindre mailen i at komme frem.
Alternativt kan du logge ind med dit mobilnummer ved at vælge ikonet for telefonrør med en cirkel omkring i mailadressefeltet.
Oprettet flere brugerprofiler?
Vær opmærksom på, at hver brugerprofil er knyttet til specifikke rettigheder, som f.eks. adgang til opladning. En ny profil vil ikke automatisk have adgang til tidligere rettigheder.
Flere mailadresser eller telefonnumre?
Din adgang til visse rettigheder, som adgang til bestemte ladebokse, er knyttet til din oprindelige brugerprofil. Ændring til en anden profil kan resultere i mistet adgang.
Stadig problemer med at logge ind?
Hvis du fortsat oplever problemer med at logge ind, kontakt da venligst HomeCharge kundesupport for yderligere assistance her.