HOMECHARGE

Opsigelse

Vi er glade for alle vores kunder hos HomeCharge, og vi vil meget nødigt undvære dig som kunde. Derfor vil vi gerne have, at du kontakter os, hvis du oplever problemer eller ikke synes, at vi lever op til dine forventninger. Det er vores mål at have tilfredse kunder og vil altid gerne gøre, hvad vi kan for at løse dine problemer eller imødekomme dig.


PASSER VORES LØSNING IKKE TIL DIG MERE?

Dit behov kan ændre sig. Det er helt naturligt, og derfor er du altid velkommen til at kontakte os, så vi kan finde en løsning, som passer til dig.


SKAL DU FLYTTE TIL NY ADRESSE?

Ønsker du at opsige, fordi du skal flytte, så kan vi undersøge mulighederne for at flytte din ladeboks til din nye adresse. Kontakt os på info@homecharge.dk.


HVAD MISTER DU VED OPSIGELSE?

Hvis du opsiger dit abonnement, så vil du ikke længere kunne modtage teknisk support, fejlservice af din ladeboks samt refusion af elafgift fra Skat. Hvis din ladeboks fejler, så skal du selv betale for service, reservedele og kørsel etc. Det kan kræve autorisert elektriker for fejlafhjælpning. Ladebokse over 2 år kan ikke gentegnes i service.


SKAL VORES VEJE ALLIGEVEL SKILLES?

Ønsker du alligevel at opsige din aftale, skal du udfylde nedenstående formular. 


DET PRAKTISKE

Der er løbende måned plus 30 dages opsigelse på dit abonnement. Dvs. opsiger du den 15. juli, så skal du betale indtil og med udgangen af august måned.



Jeg ønsker at opsige mit abonnement hos HomeCharge, og jeg er indforstået med betingelserne.