HOMECHARGE

Opsigelse

Vi er glade for alle vores kunder hos HomeCharge, og vi vil meget nødigt undvære dig som kunde. Derfor vil vi gerne have, at du kontakter os, hvis du oplever problemer eller ikke synes, at vi lever op til dine forventninger. Det er vores mål at have tilfredse kunder og vil altid gerne gøre, hvad vi kan for at løse dine problemer eller imødekomme dig.


Passer vors løsning ikke længere til dig?

Dit behov kan ændre sig. Det er helt naturligt, og derfor er du altid velkommen til at kontakte os, så vi kan finde en løsning, som passer til dig.


Skal du flytte til ny adresse?

Ønsker du at opsige, fordi du skal flytte, så kan vi undersøge mulighederne for at flytte din ladeboks til din nye adresse. Med Easee Home kan du genanvende din ladeenhed og tage med til din ny adresse. Kontakt os på info@homecharge.dk.


Hvad mister du ved opsigelse?

Hvis du opsiger dit abonnement, så vil du ikke længere kunne modtage teknisk support, fejlservice af din ladeboks samt refusion af elafgift fra Skat. Hvis din ladeboks fejler, så skal du selv betale for service, reservedele og kørsel etc. Det kan kræve autorisert elektriker for fejlafhjælpning. Ladebokse over 2 år kan ikke gentegnes i service hos HomeCharge.


Anvender du HomeCharge App, så er denne en del af serviceaftalen, og du kan ikke anvende appen uden serviceaftale.


Skift til anden serviceleverandør?

Du skal huske at forholde dig til tre vigtige ting.

  1. Lever din nye serviceleverandør op til dine krav hvor og hvordan man oplader sin el-bil hjemme?

    Sæt dig grundigt ind i, om du får samme fordele. Det er ikke muligt at fortsætte med at bruge HomeCharge app ved opsigelse.

  2. Vil den nye serviceleverandør overtage service og ansvaret på din nuværende ladeboks? Hvad koster det at komme igang? 
  3. Hvilket serviceniveau leveres, hvis ladeboksen går i stykker? (svartid på henvendelse, reaktionstid til din adresse)
  4. Hvor dyr er evt. den el-aftale du skifter over til? Særlig vigtigt er det at kigge på månedligt abonnement og tillæg, som kan være meget forskellige mellem selskaberne


Skal vores veje skilles alligevel?

Ønsker du alligevel at opsige din aftale, skal du udfylde nedenstående formular. 


Det praktiske

Der er løbende måned plus 30 dages opsigelse på dit abonnement. Dvs. opsiger du den 15. juli, så skal du betale indtil og med udgangen af august måned.


Opsigelse af aftale

Jeg ønsker at opsige mit abonnement hos HomeCharge, og jeg er indforstået med betingelserne.
 
Jeg forstår, at jeg ikke kan gentegne service på ladebokse over 2 år