Jeg kan ikke logge ind i i HomeCharge app
Sådan fungerer din profil
Når du har oprettet en brugerprofil i HomeCharge, så vil du have adgang til at kunne oplade ude og evt. hjemme (hvis du har egen ladeboks eller har adgang til en lukket ladeløsning i f.eks. i en boligforening)
Hvis du opretter en ekstra ny brugerprofil, så vil dine rettigheder fra anden brugerprofil ikke følge med over til den nye brugerprofil. Det betyder, at du ikke vil kunne oplade i en ladeløsning, hvor det kræver en voucherkode, med mindre denne er generisk (dvs. én voucherkode som du selv kan lægge ind på din ny profil)
Jeg får ikke tilsendt en mail fra HomeCharge app
Hvis du ikke får tilsendt en mail fra HomeCharge app efter, at du forsøger at logge ind, så skal du checke, om mailen er endt i dit spam-filter.
Nogle mailservere har en meget restriktiv tilgang, og det betyder, at mailen bliver opfattes som spam, og den kommer ikke frem til dig.
Her skal du oprette dig med dit mobiltelefonnummer. Når du kommer til log-in billedet, hvor du kan taste din e-mail, så er der under et telefonrør i en cirkel, som du kan anvende i stedet for. Herefter indtaster du dit mobiltelefonnummer, og du vil få tilsendt en SMS verifikationskode.
Hvis du er firmabilist
Hvis du er firmabilist hos HomeCharge, så kan du også logge ind med dit mobiltelefonnummer, da det også registreret i vores system. Når du kommer til log-in billedet, hvor du kan taste din e-mail, så er der under et telefonrør i en cirkel, som du kan anvende i stedet for. Herefter indtaster du dit mobiltelefonnummer, og du vil få tilsendt en SMS verifikationskode.
Kan du fortsat ikke logge ind?
Kontakt HomeCharge kundeservice her.